Fiziksel Arşiv Düzenleme Hizmeti

Fiziksel Arşiv Düzenleme Hizmeti

Bir kurumun, elindeki tüm veriye hakim olabilmesi, ancak arşivini düzenli tutması sayesinde sağlanabilir. Belgeler, her ne kadar arşiv yönetim sistem yazılımları ile takip edilse de, fiziksel olarak gerekli belgelere erişim de zaman kaybının önlenmesi bağlamında önemli bir kavram olarak ortaya çıkmaktadır.

 

Fiziksel arşiv düzenleme kapsamında;

 

Kurum bünyesindeki arşivlik malzemenin tespiti için gerekli fizibilite çalışmasının yapılarak evrak envanteri, saklama planı ve standart dosya planının hazırlanması

Kuruma ait tüm evrak/dosyanın tasnifi ve ayıklanması,

Kuruma ait tüm evrak/dosyanın nitelenmesi,

 

Kuruma ait tüm evrak/dosya/kutunun etiketlenmesi,

Kuruma ait tüm evrak/dosyanın kutulanması, sırt bilgileri ve yerleştirilmesi

Elektronik dosya/kutunun erişim uçlarının hazırlanması ve ve sisteme aktarımı,

Arşiv Takip programı yazılımı hazırlanması işlemleri yapılmaktadır.

 

Ayrıntılı bilgi almak için sitemizi ziyaret ediniz. www.e-klm.com.tr